Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

czwartek, 26 kwietnia 2012

Patchwork dla każdego.

Witajcie czwartkowo :)
Dziś zgodnie z obietnicą kurs Aśko.  Często robi Ona kartki z wykorzystaniem patchworku a dziś odsłoni troszkę tajniki pracy z maszyną ;)
Oddaje głos Aśko i zapraszam do zabawy :

"Nie taki patchwork straszny... - czyli kurs dla początkujących maszynistów ;-)"
















A tak prezentuje się moja patchworkowa kartka z Sową Soulli.


pozdrawiam! :)

Mam nadzieję, że kursik zachęci Was do eksperymentów i zabawy a Wy pochwalicie się ich efektami w naszych wyzwaniach.
Pozdrawiam i życze miłego dnia.

9 komentarzy:

Ewa pisze...

wiele cennych wiadomości - bardzo dziękuję za ten kursik :)

AŚKA KASPRZAK pisze...

Super kursik:)

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

Bardzo mi pomogłaś! Całkiem niedawno kupiłam maszynę do szycia z myślą, że wykorzystam również w robieniu kartek. Nie bardzo wiedziałam jak się do tego zabrać, a tu proszę - super kurs! Dziękuję:)

Unknown pisze...

ale się cieszę,że kurs Wam się podoba i przede wszystkim przyda! :-))

Ela 17 pisze...

Fajny kursik

odskocznia jutki pisze...

pięknie to pokazałaś kochana

Atrixana pisze...

Bardzo dziękuję za kursik. Pomocna była dla mnie szczególnie informacja odnośnie rogów obramowania (czyli gdzie ma być igła by obrócić). Nie wiem kiedy, ale kiedyś spróbuję :D

lilavati pisze...

świetny kursik!

AnaEm pisze...

Super pomysł, dzięki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...