Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 22 października 2012

Gościnna projektantka.

Witajcie poniedziałkowo :)
Dziś rozpoczynamy nowy comiesięczny cykl na naszym blogu :
"Gościnna projektantka"
Zapraszać będziemy niezwykle uzdolnione i cenione projektantki i jako pierwsza nasz blog odwidziła:


Oto co powiedziała o sobie:

"Dzień dobry
Krótko o sobie: Jestem rodowitą krakowianką, mam 30 lat a od dwóch jestem żoną :) Z wykształcenia jestem geografem ale postanowiłam zająć się zawodowo jedną z moich pasji czyli tworzeniem biżuterii. Uwielbiam zwierzęta, książki fantasy, wycieczki górskie i dłuuugo spać :)
Od kiedy pamiętam zawsze zajmowałam się jakimś rękodziełem. Haftowałam, robiłam na drutach z babcią, malowałam. Na studiach zaczęłam tworzyć biżuterię, a po studiach otworzyłam pracownię biżuterii. Jedna pasją stała się codzienną pracą więc zaczęłam szukać nowych wyzwań. Tak właśnie trafiłam na Scrapbooking i wciągnęło mnie na dobre :)
Nie mam jakiejś ulubionej techniki ponieważ cały czas staram się próbować czegoś nowego. Właśnie od niedawna zaczęłam stosować digi stemple i muszę powiedzieć, że jest to super przydatna rzecz. Koniec z rozmazanym tuszem czy źle odbitym stemplem. No i można mieć ten sam stempel w różnych rozmiarach :) W sklepie Digi-Scrap jest ich bardzo szeroki wybór ale bardzo chętnie widziałabym jeszcze więcej życzeń i napisów, które bardzo przydają się w tworzeniu kartek."

Nasz gośc zrobiła śliczna halloweenową kartke:


Nasza gościnna projektantka wykorzystała w swej pracy stempel Caro "Happy Halloween" 
Dziękujemy bardzo za podzielenie się z nami swoją pracą i przyjecie zaproszenia na nasz blog.
Dziękuje też za dotychczasową zabawę na naszych wyzwaniach a Wy obecne wyzwanie możecie podjąć

KLIK

a śliczny stempel motyla pobrać

KLIK

Pozdrawiam w imieniu DT i życze miłego tygodnia.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...