Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

sobota, 15 marca 2014

Kasiakq - gościnnie

Witajcie w sobotnie popołudnie.

Dzisiaj kolejne odwiedziny z cyklu Gościnnie. Tym razem zaprosiliśmy do nas


której prace w pięknych pastelowych kolorach, oczarowały nas w wyzwaniu styczniowym.

Zatem oddaję głos Kasi :)

Opowiedz nam o sobie Kim jesteś.

Witam Was serdecznie. Mam na imię Kasia, w wirtualnym świecie możecie mnie spotkać pod pseudonimem kasiakq oraz od niedawna na moim blogu http://scrapkreacjekasiakq.blogspot.com Kartki i inne różności tworzę od czasu narodzin mojej córki czyli już ponad 3 lata. Od zawsze lubiłam prace ręczne, trochę rysowałam, próbowałam też swoich sił w szyciu (głównie filcowych broszek) Swoją papierową przygodę zaczynałam od quillingu, jednak moją duszę i serce bezkonkurencyjnie podbił scrapbooking :) W ciągu dnia zajmuję się obowiązkami pani domu i moją cudowną córeczką, a wieczorem... rusza machina :D

Jak to się stało, że wciągnął Ciebie scrapbooking.

Scrapbooking poznawałam małymi kroczkami, zaczęło się od wzdychania nad pracami innych osób, później sama zaczęłam próbować swoich sił, aż wreszcie, dzięki wspaniałym dziewczynom, które również tworzą założyłam bloga. I tak się zaczęło, zachłysnęłam się tym światem i już nic poza nim nie widzę ;) Szafa z przydasiami sukcesywnie się powiększa (ku mniejszej radości mojego Romeo, a raczej jego portfela :P ) więc zobaczymy co będzie dalej :)) Ciągle się uczę, odnajduję nowe techniki. Do tego poznałam wspaniałe i kreatywne osoby, od których czerpię inspirację. Oprócz tworzenia kartek lubię też inne formy z papieru. Wózeczki, boxy, torty... Jeszcze wiele przede mną do odkrycia :) Myślę, że w scrapowym świecie zagoszczę na długi długi czas ;)


Jak myślisz, jakie narzędzia Ci najbardziej potrzebne, bez czego kompletnie byś sobie nie poradziła? 

 Na pewno będą to klej, nożyczki, linijka, skalpel i drukarka :P Dopisuję do listy BigShota :) Tu pewnie zdania są podzielone jednak dla mnie zakup tego narzędzia był przełomowym momentem mojej, że tak powiem twórczości :) Praca z wykrojnikami ułatwia mi tworzenie i daje wiele możliwości :)

Kasia przygotowała piękne kartki ze stempelkami Klaudii z zestawu urodzinowego.

W eleganckich kolorach fioletowym i czarnym kartka z okazji 30 urodzin.




Oraz piękne pastele na jakże piękną okrągłą rocznicę 70 urodzin.






Bardzo dziękuję za zaproszenie i możliwość przedstawienia mojej osoby :)
Pozdrawiam
kasiakq


A ja jeszcze chciałabym serdecznie Was zaprosić na jutro, gdyż na blogu i na fb czeka nas bardzo wiele miłych niespodzianek :)

5 komentarzy:

Scrap kreacje pisze...

Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie :) Było mi bardzo miło u Was gościć :)Pozdrawiam :)

Grejsi pisze...

Piękne prace!

igła scrap pisze...

Kasiu wspaniałe prace! Masz swój styl, jak tylko zobaczyłam miniaturkę zdjęcia bloga Digi Scrap na pasku bocznym, to wiedziałam, że to Twoja kartka :))) Gratuluje sukcesów!

Scrap kreacje pisze...

Grejsi dziękuję :) Marta... nawet nie wiesz jak bardzo mnie ucieszyłaś swoim komentarzem :)Dziękuję :))

Aneta pisze...

Super! Jak zobaczyłam zdjęcie Twojej pracy, to od razu poznałam Twoja rękę. Gratulacje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...