Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

wtorek, 3 czerwca 2014

Imieninowa inspiracja Puchilinki

Z okazji imienin mojej Mamy...

W dniu imienin
Jak co roku
Chcę pojawić się
Po zmroku
Z życzeniami
I kwiatami
Dla kochanej
Mojej Mamy
Chcę wyszeptać
Jej do ucha
Swe życzenia
Wprost z serducha:



Bądź szczęśliwa
Bądź radosna
I cieplutka tak jak wiosna
Jak tur silna
Jak karp zdrowa
I jak te z kartki kwiaty kolorowa



Zawsze piękna
Wiecznie mądra
I ciągle pogodna
By w portfelu
Szwy pękały
To życzenia
Dla mojej Mamy


Jak już kochani zauważyliście, karteczka powstała nie tylko na dzisiejszą, moją inspirację na naszym blogu Digi Scrap, ale również na imieniny mojej kochanej Mamy, która kocha kwiaty słoneczników. Do wykonania tej oto mojej karteczki użyłam stempelka mojego autorstwa, który niebawem ukaże się w naszym digi stemplkowym sklepiku do którego Was zapraszam. Ahhh i pamiętajcie jeszcze o naszym nowym słonecznym wyzwanku :)

Na tym kończę i pozdrawiam Was cieplutko.

Puchilinka

2 komentarze:

mapowska pisze...

Jaka piękna i energetyczna praca. Świetne kolorki!

Unknown pisze...

Dziękuję kochana :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...