Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

wtorek, 28 października 2014

Inspiracja Reni - pudełeczko-torebeczki.

Witajcie Kochani!
Uwielbiam wszelakie pudełeczka torebeczki itp.
Te torebeczki zrobiłam wykorzystując swoją szczątkową wiedzę z origami - kiedyś namiętnie składałam to i tamto.

A tak prezentują się moje,  o które poprosiła mnie koleżanka.
Torebeczki ozdobione napisem digi Cuda z Digi Scrap
( to mój wcześniejszy nabytek, teraz odrobinkę ten napis jest zmieniony) 







 Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia

3 komentarze:

Dorota ma kota pisze...

wszystkie fajne ale gęba mi sie uśmiecha do brązowych groszków ;DDD

Aneta pisze...

Superowe! I jak starannie wykonane!

karola pisze...

Prześliczne torebeczki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...