Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

wtorek, 13 stycznia 2015

Tag dla Młodej Pary-kurs na 'Jak zrobić kwiatki z papieru'

Witam Was Serdecznie:) U mnie dzisiaj pruszy śniegiem a u Was? Mimo, że u mnie jest zimno to gorąco Was zapraszam na szybki kursik na kwiatki z papieru, które możecie zrobić sami :)


Aby stworzyć takie kwiatuszki jak powyżej wystarczy mieć trochę czasu i chęci.
Do owych kwiatuszków użyłam papieru Water Colour Paper o średniej gradiacjii ( im większa tym trudniej się operuje takim papierem)

Wycinamy kwiatuszki narysowane od ręcznie o różnym kształcie i rozmiarze.



Następnie wyginamy krawędzie do zewnętrznej strony, możemy je również lekko zetrzeć nożykiem.


Następnie bierzemy pędziel ( lub też inne narzędzie) i drugą stroną mocno naciskamy na środek kwiatka. Przy tej czynności podnosimy płatki do góry.


Łączymy ze sobą oba kwiatki za pomocą kleju i tym samym narzędziem 'dopieszamy' naszego kwiatka by nabrał właściwych kształtów i gotowe:) !



A tak o to wygląda moja końcowa praca. Wykonałam Tag dla Państwa Młodych, który był dodatkiem do prezentu. Użyłam pięknego stempelka Młodej Parze od Puchlinki.



Stempelek



Mam nadzieję ,że mój kursik Wam się przyda :) Miłego tworzenia i pozdrawiam Was cieplutko :) 



1 komentarz:

Eliza Art pisze...

Rachu ciachu, szybki kwiatek i ... ślicznie wyszedł cały tag. Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...