Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 30 lipca 2012

Dwa w jednym ...

Witajcie :)
Dziś poniedziałek czas na małą przypomniajkę wyzwaniową  a to za sprawą ślicznych prac Asi3City w stylu marynistycznym:) zatem zapraszam do oglądania.

Oto co Asia powiadziała na temat swoich wyzwaniowych prac:
"Ponieważ spóźniłam się z wyzwaniem kolorystycznym w Digi Scrap w ramach DT ( wyzwanie jeszcze trwa - koniecznie skorzystajcie) chciałabym się zrehabilitować i poczyniłam 2 w 1 czyli wyzwanie kolorystyczne - marynistyczne z aktualnym "Znalezione". Wykorzystałam swoje uliczne zbiory w pudełku na wakacyjne nadmorskie skarby. Guzik, muszelki oraz węzełek ni to plastik ni to metal ( chyba komuś odpadło od buta lub torebki) wmontowałam w marynistyczny klimat papierów Lemonade "At the seaside" i rozdziewiczyłam nowe wykrojniczki. A że pudełko mi się spodobało poczyniłam drugie nieco większe na skarby z rowerowych podróży brzegiem morza lub promenadą ( wiadomo po piachu licho się jeździ). Wykorzystałam swój własny digi-stempel "Pozdrowienia z wakacji nad morzem". Słoneczko daje czadu, więc zdjecia w pełnym oświetleniu."





Prawda, że śliczne pudełka :)
Zapraszam do brania udziału na wyzwaniach i chwalenia się swoimi pracami.
Pozdrawiam i w imieniu DT życzę miłego tygodnia

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...