Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 1 lipca 2011

Jak zrobić expolding box...


Dzisiaj nasza projektantka CARO78-PYSIA przygotowała dla Was kurs
na wybuchające pudełko czyli exploding box.
Jest to prosty ale i pomysłowy sposób na obdarowanie bliskiej osoby ciekawym
prezentem.

Pokaże Wam jak zrobić pudełko 7/7/7 cm

Potrzebne będą:
- papier na bazę (ja użyłam bloku technicznego A4)
- papier ozdobny
- matę do cięcia
- nożyk
- klej lub taśmę
- kośc introligatorską lub przyrząd do bigowania
- linijkę
- ołówek
- tusze i inne ozdobniki jak kwiaty, ćwieki i co nam tam się podoba
-dziurkacze, nożyczki ozdobne i inne przyrządy do ozdabiania


Przycinamy papier do rozmiaru 21/21 cm i zaznaczamy punkty na bokach co 7 cm



następnie za pomocą kości introligatorskiej, narzędzia do bigowania lub dłutka i linijki łączymy je ze sobą:


odcinamy skrajne kwadraty i powstaje mam taka konstrukcja:


w między czasie docinamy z papieru scrapowego ozdobne kwadraty na boli pudełka:


u mnie 7 w jednym kolorze i 4 w drugim, które ozdabiamy według własnej inwencji i upodobań czy też pod kątem obdarowanej osoby.


Po ozdobieniu boków przychodzi czas na przykrywkę pudełka, która też ozdabiamy przed sklejeniem.
Przykrywka to kwadrat 9,5/9, 5 cm który bigujemy na skraju 1 cm od brzegu tak by powstało nam:


Kiedy już wszystkie elementy mamy gotowe na naszą bazę naklejamy kolorowe elementy i ozdabiamy jeszcze według uznania ;)

Moje złożone pudełko wygląda tak:

Góra:


Z boku:


Otwarte:


Ja do ozdobienia pudełka użyłam trzech stempli z Naszego sklepu:
"Motylek" - Iwonakra3
"Powodzenia" - Vvia

Mam nadzieję, że kursik zachęci Was do zabawy ;)

5 komentarzy:

Gwinoic pisze...

Super pudelko! :)

jola_zola pisze...

świetny kurs, dziekuję bardzo... już od dawna zastanawiałam sie jak takie zrobić:):):)

Aldona pisze...

ach chyba skorzystam :) na pewno dziękuję

Caro-ART pisze...

Dziękuję za ciepłe przyjęcie kursu ;) Mam nadzieję, że będzie pomocny i pamiętajcie podzielić się swoimi pracami z nami.
Pozdrawiam.

Ela 17 pisze...

pudełko piekne a stempelki super mam je wszystkie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...